reklama

čo vzrušuje ženy....

Tak toto je mi len otázka, a, úprimne??? Naozaj ma zaujíma čo na to povedia, predpokladám, že americký vedci. Ako si niekto môže  myslieť že príde na to čo vzrušuje ženy. Veď každá je iná a má aj iné chúťky možno aj zvrátenosti. To čo sa páči jednej predsa nemusí chutiť aj druhej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Skúmali vzrušenie na "sexuálnom detektore" ale veď sú veci pri ktorých sa väčšina ľudí vzruší. Možno aj lesbička sa vzruší keď sa bude pozerať ako sa miluje pár, dokonca aj keď sa bude pozerať na to ako sa milujú dvaja chlapi, keď to bude to jej pravé orechové. Myslím to tak že keď budú mať sex a budú ho praktizovať tak ako sa to páči tej mojej vymyslenej lesbičke, tak jasné že ju to vzruší.

Ale na druhej strane sú ženy s ktorými sex možno vôbec nepohne a vzrušia sa pri nakupovaní. Veď keď sú nákupy vydarené, tak prečo nie,,,, aj keď deň sa podľa mňa najlepšie končí v posteli, aj po dobrých nákupoch :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No čo asi môže vzrušovať ženy.... Ja keď sa pozriem na svoje blízke okolie mojich kamošiek, tak si nemyslím že by nás vzrušovali tie iste veci, aj keby som z 10 mala vybrať aspoň 3, neviem či by sa mi to podarilo, také sme rozdielne, a možno aj práve preto si rozumieme.

Čo je tá jedna vec ktorá vzrušuje ženy????

Je to krásny chlap ako Brad Pitt, alebo nedostupný Pán Božský, je to krásna romantika, alebo možno adrenalín..... Ako sa dá povedať čo vzrušuje všetky ženy?

Maria Kurimska

Maria Kurimska

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chcem sa zabavat lebo si to od zivota zasluzim, a je toho viac co mi moze zivot dat, ale aj ja jemu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu