reklama

Prečo som tu

Prečo som tu. Myslím tu na blogu ako blogerka keď som nikdy nič podobné nerobila. A to je vlastne hneď aj moja odpoveď, som tu preto lebo som nikdy nič podobné neskúsila. Myslím si, že stále je čo povedať a o čom písať a myslím že aj ja viem vyjadriť svoj názor, tak prečo to neurobiť. Som dospelá žena po 30 ktorá žije usporiadaným rodinným životom s jedným dieťaťom a jedným mužom, čo je v dnešnej dobe pomaly vzácnosť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Blogovať predsa nemusia len ľudia čo sú scestovaný, alebo majú "nenormálny" politický prehľad,alebo dievčatá čo si myslia že vedia všetko o móde, kabelkách topánkach, sukniach kabátoch a neviem čo všetko. Potom keď niekoho takého vidím na ulici tak mám dosť. Vo svojej vlastnej dôležitosti si myslí aká je nenahraditeľná so svojím názorom a neopakovateľná a výnimočná so svojím štýlom a tam sa to aj celé skončí. V jej hlave a vyzerá ... no katastrofalne. Už nie raz sa sa mi to stalo. Taký a taký názor a potom ako čo a s čím kombinovať a na tej najmúdrejšej to bolo najhoršie. Ale áno, to je zasa môj názor tak ona má svoj. A tak som si povedala že aj ja predsa môžem prejaviť svoj názor. Úplne obyčajný. Nie som extra. Snažím sa žiť čo najlepšie, aj keď určite sa mi to vždy nedarí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem svoju rodinu a svojich priateľov, teda väčšinou priateľky, ktoré sú pre mňa naozaj veľmi dôležité. Mám totiž dve sestry ale z vlastnej vôle som od nich ďaleko a keďže som vyrastala v babinci tak potrebujem mať okolo seba ženy. ktoré sú pre mňa dôležité. Tak si to vynahrádzam priateľkami. A veľa sa s nimi rozprávam a venujeme sa navzájom jedna druhej, čo tiež v dnešnej dobe dosť vzácne, lebo každý sa niekde ponáhľa a má strašne málo času. Ale prečo???? Veď si predsa musíme nájsť čas pre ľudí na ktorých nám záleží. Kedy keď nie teraz???? Ja viem že keď máme už každá svoju rodinu tak najviac času trávime tam. Ale zo skúsenosti nie jednej mojej kamarátky viem, že aj rodina môže sklamať a vtedy ostanú len priatelia. Takže sa snažím nájsť si čas aj na rodinu aj na priateľov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a aby som nezabudla, keď môžu blogovať všetci, tak prečo nie aj ja :-)

Môžem sa tu s vami podeliť o svoje skúsenosti z rodinného, priateľského ale aj pracovného života. S tou prácou to mám po materskej naozaj komplikované, ale skúsenosti už mám dosť, takže keď raz príde reč aj na tom, tak to bude aj dosť dlhé.

Blogovať začínam aj preto aby som robila niečo nové, čo možno bude mať aj zmysel, a nie len stále pozerať na telku. Veď keď mi už dieťa spí tak prečo sa niečomu nevenovať, čo možno aj rozšíri môj prehľad na rôzne veci. Budem sa snažiť venovať stále niečomu konkrétnemu aby som tu našla aspoň pár ľudí ktorých to bude zaujímať a možno sa im bude zdať môj pohľad na vec niekedy aj vtipný.

Maria Kurimska

Maria Kurimska

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chcem sa zabavat lebo si to od zivota zasluzim, a je toho viac co mi moze zivot dat, ale aj ja jemu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu